söndag 12 augusti 2012

Lördag


Igår åkte alla mina killar iväg på eget äventyr. Jag hade hela huset för mig själv från morgon till kväll. Riktigt härligt med lite ensam tid, även fast jag saknade dom redan efter en timme.
Men jag passade iaf på att läsa till frukosten , välja tv kanal som inte innehöll OS eller barnprogram och ta en sväng på stan utan att ha någon tid att passa.

På kvällen bar det av till Fia för en super trevlig tjej fest som sedan slutade på Olles


Med singstar förvandlas alla till sång fåglar 


Jenny njöt i fullo 





Tack för en super kväll mina fina flickor 




3 kommentarer:

  1. vad snygg dom två första bilderna var :) resten åxå såklart :)

    SvaraRadera
  2. En sån dag va du verkligen värd , min duktiga älskling.
    Vilka cooola bilder :)

    SvaraRadera
  3. Faan vad tuff de där två översta bilderna var!! Snygging!!

    SvaraRadera