lördag 1 maj 2010

nostalgi trippen fortsätter...

Dagbarnsgänget i snyggaste kojan i byn. Kommer ihåg att jag fick va försöks kanin till den så kallade balkongen. Den höll...för mig iaf, för jag tror nog aldrig nån av dom andra va ut å solade sej på den fina balkongen nånsin! Storebror Jimmy på taket eller övervåningen, Anna och Erik under och jag inne i kojan. Tänk om man fick va tillbaka på den tiden en dag. Leka och dricka saft å ha de bra. Kanske sova i tält på kvällen och spela tecknet. De va tider de.

Ikväll blir de grillfest och utgång. Har laddat mitt rose vin och förberett grillsåsen. Älskade Lillstrumpa kommer och Jonas. Va ett tag sen vi festade ihop. Om man man inte räknar med då hon lyckades dricka 2 liter vin hos mamma för nån helg sen. haha.

2 kommentarer:

  1. hihi ja ha också satt in den här bilden på min blogg idag o typ skrivit samma text..vilket sammanträffande :) Ja de var verkligen tider det!!! :D Vi får ta o göra ome någon gång till sommaren typ...spela tecknet och dricka saft...fast kanske spettsa saften m lite sprit! ;)

    SvaraRadera
  2. Minns att jag skulle bygga varsitt rum till dig och mig i den där kojjan! Du fick såklart det sämsta "rummet" längst ut på kanten som var ca 3 brädor stort :)

    Måste bli en reunion i sommar, kanske nere på klippern' med lite grillning och sånt!

    SvaraRadera